15 sierpnia 2014

Warsztaty fotografii kobiecej - online

Kochani!

Wielokrotnie dostaję maile z prośbami o porady w dziedzinie fotografii, mojego stylu, obróbki itp. Już od ponad roku wykonuję indywidualne warsztaty z fotografii, jednak ze względu na odległość, czas i inne niesprzyjające warunki, nie każdy może do mnie dotrzeć. I właśnie te powody skłoniły mnie do stworzenia dla Was warsztatów online!




Teraz możecie wygodnie usiąść  przy komputerze, i poznawać tajniki mojego warsztatu. Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że od października rusza mój pierwszy fotograficzny kurs online!!!

Zakres tematów przedstawiam poniżej:

Jeśli jesteś początkującym fotografem, chcesz zgłębić temat fotografii kobiecej. Dowiedzieć się więcej o sprzęcie, obróbce - ten kurs jest dla Ciebie!
Obojętne czy zajmujesz się fotografią tylko dla przyjemności, czy wiążesz z nia swoją przyszłość. I jedni i drudzy znajdą w kursie ciekawe dla siebie tematy.


Daję Wam wyjątkową okazję, by udoskonalić i przenieść na kolejny level swoją fotografię. 
Zarezerwuj swoje miejsce już dzisiaj! Startujemy na początku października.

Po zakupieniu kursu dostaniecie dostęp na 4 miesiące do bloga, na którym co dwa dni będę publikowała nowe posty z poszczególnymi tematami.
Macie zatem możliwość nauki własnym rytmem i w wolnym czasie.

Każdy z uczestników ma do wyboru dwie mozliwości płatności: przelew na konto bankowe lub zapłacenie za kurs za pośrednictwem konta Paypal. Wystawiam rachunki lub paragon fiskalny.





Jeśli macie jakieś pytania czekam na wiadomość mailową.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz